Компанія-клієнт передає бізнес-процеси, технології і співробітників під управління компанії-постачальнику, при цьому постачальник бере на себе повну відповідальність за результат роботи. У аутсорсинг можна передавати:
бізнес-функції всередині підрозділів — адміністративного відділу, відділу закупівель, відділів продажів або відділу маркетингу медіа-аутсорс,
цілі бізнес-процеси на виробництві, в логістичному блоці, в просуванні і продажу продукції.
Завдання, за які відповідає провайдер, прописуються в контракті і оцінюються за ключовими показниками і рівнем сервісу (SLA), також в контракті може бути прописана система бонусів і штрафів за виконання завдань.
Найбільш часто передаються функції — адміністративні завдання на ресепшен, кур’єрська доставка, кава-леді, управління поштою, розрахунок зарплати і комп’ютерне діловодство, кейтеринг і прибирання приміщень. Досить часто в аутсорсинг передаються послуги мерчандайзингу, контактні центри, управління складом або аутсорсинг виробничих ліній.
Компанія-замовник виводить персонал за штат і переводить його в штат агентства — постачальника послуги. При цьому керувати персоналом продовжує компанія-замовник, а значить, і відповідальність за результати роботи залишається на ній. Компанія-постачальник, в яку виводиться персонал, відповідає тільки за кадрове адміністрування і виплату заробітної плати. Не потрібно плутати аутстаффінг з набором тимчасового персоналу в агентстві, весь аутстаффінговий персонал працює в компаніях-замовників і може бути звільнений, коли в ньому не буде потреби.