Тестувати бізнес-ідею потрібно, щоб не витрачатися на неробочий варіант. Найпростіший спосіб протестувати — продати продукт до його виготовлення. Тобто зрозуміти, чи потрібен буде він людям.
Зробити це можна за допомогою односторінкового сайту і рекламної компанії, на що піде в рази менше ресурсів, ніж на повний цикл. Так ви визначите і оціните:
Кількість дзвінків і заявок
Зворотний зв’язок від клієнтів
Потреби, що допоможе потім збільшити конверсію сайту.
Якщо ви зрозуміли, що під час тесту пішли заявки, то можна замовляти продукт і почати надавати послуги. Якщо ні — то варто переглянути ідею. Швидше за все на неї немає попиту.
Будь-яка бізнес ідеї несе в собі ризики. І навіть у разі найпростішої і не вимогливою ідеї ви ризикуєте втратити свого часу. А якщо мова про бізнес, то в 99,9% випадків на реалізацію ідеї йдуть і гроші. І чим більше потенційний прибуток, тим більше ризиків. До слова, за статистикою, з десяти самостійних бізнесів перший рік переживають тільки три. Тому, щоб звести до мінімуму ризики у будь-якої ідеї, її потрібно якомога докладніше опрацювати.
Тут потрібно трохи інакше задати питання — якими ресурсами ви володієте до того, як почнете реалізовувати бізнес-ідею. Багато проектів вимагають певних знань, умінь і навичок і все буде залежати від того, що ви вмієте.
Так, наприклад, можна почати заробляти на наданні послуг по вигулу собак, можна реалізувати ідею агрегатора послуг вантажоперевезень, послуг аніматорів і так далі.
Суть ідей без вкладень в тому, що стартувати можна не маючи фінансових ресурсів, але маючи навички. При цьому для того, щоб розвинути ідею після мінімального прибутку і перетворити її в бізнес, вливання грошей в будь-якому випадку знадобиться — це як покупка реклами.