Чим відрізняються зовнішня реклама і вивіска?

Замислюючись над тим, якою має бути вивіска магазину, кафе чи салону краси, бізнесмени найчастіше звертають увагу тільки на особливості її оформлення: колір, розмір, текст, світлове рішення, практичність. Звичайно, вивіска повинна бути красивою, привертати увагу і вміти доносити до потенційної аудиторії суть вашої пропозиції, ось для чого необхідно розміщення реклами на фасаді київ.

Але є й інша сторона справи: правова або адміністративна. З точки зору закону, зовнішня реклама і вивіска — це різні конструкції, і їх розміщення регулюється різними нормативними актами.

Якщо ваша вивіска, розташована при вході в магазин або організацію сфери послуг, містить тільки найменування, режим роботи та адреса, то рекламою вона не є, і погоджувати її розміщення не потрібно. Не потребує узгодження і мобільна вивіска, у вигляді переносного штендера, який щоранку виносять на вулицю, а ввечері заносять назад. Розміщення вивісок відбувається на підставі статті 9 закону «Про захист прав споживачів».

Роль вивіски — лише донести до невизначеного кола осіб інформацію про фактичне місцезнаходження об’єкта та / або позначити місце входу в займане ним приміщення. Виходячи з цього, вивіска не може містити ніяких вказівок на ціни, види товарів та послуг, пропозицій, акцій тощо.